Välkommna

Hej!

Har nu fixat en egen blogg =) Älskar att läsa andras bloggar så nu får vi se om nån gillar å läsa det ja skriver. Inte för att jag är någon vidare skrivare men...

Ja, vad ska man skriva då? Min dag kanske? Vaknade strax efter sex men låg å mös en stund med en sovande pojke. Han märkte nog inte att jag mös me han ;)  sen upp å ut i stallet. Mocka å fixa iordning allt för ska ju inte hem mer idag.

Åkte till Tidaholm där ja jobbar på skolan Forsen. Hade lite lektioner men bara till 11. Eleverna sköter sej fint! Är faktiskt riktigt roligt jobb =)
Nu sitter jag på Filippa´s Ridsport där jag har jobbat sen halv 12. Stänger ikväll så jobbar ända till 6.

Började ett nytt li8v i måndags med. Har börjat träna mer än bara ridning =) har simmat varje dag utom igår för då hann jag inte. Ska ju till Jens å Johanna ikväll å se Idol så ska simma innan ja drar dit. E skönt å röra på sej på något annant sätt än så som ja gjort typ hela mitt liv på hästryggen ;) Men ja älskar ju å sitta där uppe!!

Nu har ja bara typ 4 timmar kvar å jobba men innan dess ska både mamma å Erik komma förbi å säga hej iaf =)

Trevlig fredag!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0