Söndag

Det är söndag och jag har just duschat. Helgen har varit rolig. Den började i fredags med simmning efter jobbet och sen blev det Idol hos Jens å Johanna. Emil å Terese kom me =) Det blev sängdag ganska sent...

Lördagen började med att åka ner till Tidaholm och simma lite till =) Det är jätteskönt och börja dagen så! Sen bar det av hem för att baka muffins för det skulle komma stor främmat. Eriks syskon med barn skulle kolla på hästarna. Men det va bara Elin, Samuel å Fredrik som vågade rida för dom andra va för fega ;) Sen efter att jag bjudit på mina bakverk å alla hade åkt heem så blev det en sväng i sängen för ja va AS trött!!

På kvällen va det dags för party igen. Fredrik å Nella kom hit å vi åt å spelade melodifestivalen å avslutade kvällen med nåra timmars sing star =) Gick å la oss vi 5 tiden.

Så när klockan ringde 8 va jag inte jätte pigg ;) Men sen låg vi å mös i sängen ett par timmar extra idag. Gav Erik frukost på sängen klockan 2... Det kanske säger allt :P

Imorn blir det mer simning. Och sen MÅSTE jag ta hand om min rena tvätt!

Hat fint!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0